Follow Viruspadu

Tuesday, May 31, 2011

Stimik Kembali

Siapa pegi jasko somban sabtu lopeh?
Saya! Saya! hahaha

Kebetulan pegi sebenarnya, memula bangun pagi nisa dah bising2 ajak pegi rumah nenek dia. Sebab dah janji dengan dia cuti sekolah nak bawak dia lepak dengan nenek. So terus la dia tuntut janji kan. Dan kebetulan masa otw nak pegi rumah nenek, nenek dia ckp ada kat klinik. So kitorang terus pegi klinik tu je la. Pastu nenek cakap nak pegi jasko dulu. So I followwwwwwwww...

Sampai2 jasko, terus nampak TM tengah buat promotion stimik wei.

Ritu penah diskas2 dengan en.laloque nak pasang stimik semula memandangkan sekarang dah ada bekberi so macam dah takyah pakai bokben lagi. Dulu pakai bokben dan terminet stimik sebab susah nak bawak kulurkilir kalau gi holiday ke apa. Terima kasih bekberi menjadikan hidup saya lebih bermakna. Bila2 nak baca emel pun senang, cuma nak balas emel lambat sikit kena tunggu bukak leptop la. nak balas pakai bekberi yang pendek2 boleh la. leceh nak taip kekdahnya. So amik pakej stimik yang 4 gig teruihhh.

Kebetulan mcm2 ada kat TM punya booth ni. Upin Upin pun ada. Pertandingan mewarna pun ada.


Nisa dan Anoi feeling2 masuk contest. Padahal baru warna awan dia dorang dah penat dah hahaha. mencik tau. Saya tengok nisa ngan anoi kot paling kecik, 4 dan 2 tahun kan. wut wuttttttt anoi bulan depan masuk 2 tahun lalalalala. Yang lain2 semua antara 7 - 9 tahun.

Mama nisa dan anoi yang makin gebus :)



Lepas warna awan, anoi dah start lari2 main belon. Nisa nampak anoi lari, dia pun nak join. Maka contest tinggal angan-angan. Mujur lah saya tak beria2 isi borang hahaha.

En.laloque sungguh bertuah sebab menang baling gelang dalam botol ke hape game dia. Saya x tengok. Tahu2 dia tunjuk hadiah je. Ada hadiah botol air dengan clip kertas. Ala game suka2 je. Nisa ngan anoi siap dpt beg, isi beg ada pensil warna bagai. Pemurah betul TM ni.

Yeay, hari ni orang TM datang pasangkan stimik kat rumah. Lepas ni takyah komplen bokben selowwww lagi.

Ohyeahhh.

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

TAK TAHU NAK KOMEN APA? TAKPE... LIKE AJE PUN BOLEH 


Follow Me @ www.twitter.com/viruspadu
www.facebook.com/viruspadu

6 komen[s]:

sweethOneY said... [Reply to Comments]

stimik mmg terbaikkkk

ainaa said... [Reply to Comments]

anoi kidal yer...sama la ngan acik ainaa yer... heheh :D

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said... [Reply to Comments]

jusco yg kat seremban 2 tu eaa?

salam..sy dtg dr nurulism.com

nuyulaisy said... [Reply to Comments]

akak nape x ambik unifi je??

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply to Comments]

uik...anoi kidal ke vp?comel jek pki tgn kiri..hihi

atty's said... [Reply to Comments]

anoi mcm org besau je hah







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^