Follow Viruspadu

Thursday, May 12, 2011

#TDDMKA

Apa tu?

1. Kau ni cantiklah #TDDMKA

2. Belog ko ni pehmes betul, ahkak hari2 mesti masuk blog kau tau #TDDMKA

3. Walaupun kau blogger, tp akak dah anggap ko diva tau #TDDMKA

4. Kau ni pandai betul masak, masak apa pun sedap #TDDMKA

5. Ayu je ko ni, ahkak sukeeeeeeee #TDDMKA

hahahaha tu contoh tau hahaha









apa TDDMKA tu uolssss











TDDMKA adalah Tangan Di Dada, Mata Ke Atas


Siapa pernah tengok OHH YEAH, mesti tahu benda ni hahaha. kat raja lawak ngan maharaja lawak pun selalu buat. Saya baca kat blog contengan perasan la ni. gelak guling2 ok. lawak giler. dan sekarang kat opis pun asik asik #TDDMKA

hahahaha


Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

Follow Me @ www.twitter.com/viruspadu
www.facebook.com/viruspadu

3 komen[s]:

lily lotus said... [Reply to Comments]

hahaha! gelak menggila lily kat ofis ni haa.

shark said... [Reply to Comments]

mmg trend ni menjadi2 lak skang..
kdg2 mnyampah gak tgk lm oh yeah..
tp bila org len wat lawak lak rasanyer.

[Miss Eriqa] said... [Reply to Comments]

huhu... biasa saya guna 3steps...







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^