Follow Viruspadu

Wednesday, June 22, 2011

6.30 - 7.15

Hari ni saya membujang lepak rumah mak saya.

Minggu ni penuh dengan dugaan. Aku outstation sampai Jumaat. Bini aku pula tak boleh amik cuti sebab baru bertukar Jabatan. Nampak gayanya, untuk pertama kalinya, keluarga aku akan berpecah kepada tiga... ~ laloquee

So, macam mana saya pergi kerja?
Adakah saya deraip (drive) sendiri?
TIDAK MUNGKIN!!!!

Merempit uolsss HAHAHA

Adik saya uteh yang hantarkan.Pagi tadi kitorang keluar rumah kul 6.30 pagi tau. Patutnya sblm kul 7 dah boleh sampai dah sebab bawak motor kan. selit2 kejap je sampai. Tapi dicampur dengan sesat tak boleh blah. Hambek ko kul 7.15 baru sampai hikhikhik.

Ok balik jap lagi pun akan merempitt...

Kololumpur... Tunggu Akuuuuuu


Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

TAK TAHU NAK KOMEN APA? TAKPE... LIKE AJE PUN BOLEH 


Follow Me @ www.twitter.com/viruspadu
www.facebook.com/viruspadu

1 komen[s]:

si tuan putri kiUt said... [Reply to Comments]

huhu tu baru nek moto dah sesatt kan...kalo drive canerrr laa kan... mau nanges dlm kete...tak pn tgglkan je kete tu kt situ terus jln kaki...







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^