Follow Viruspadu

Monday, June 20, 2011

Bas lambat dan makan tengahari

Cis. Lambat la bas ni. #sentaphatimaknak. Dah la saya berjalan kemain laju lagi tadi. Takut kena tinggal bas. Sekali lambat lak dia.

Ok cerita lain.

Nak cakap tengs banyak2 kat kina sbb belanje ahkakjem makan tengahari tadi. Dia kat bgnn depan ni je (sila korang bayangkan walaupun tak faham). Mujurlah dia ajar kuar makan tadi. Kalau tak memang kebosanan lah waktu rehat saya rini. Sbb kawan yang makan dengan saya tu kursus hahahaha.

Bas oh bas. Dimanakah dikau. Kul 8 mlm la saya sampai seremban kalau cenggini


Tsk



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 komen[s]:

Nazirul said... [Reply to Comments]

kenapa tak naik train je kak oi

kinna said... [Reply to Comments]

ptt le ms sy tinjau dr atas nmpk segerombolan manusia (yg menanti bas)







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^