Follow Viruspadu

Tuesday, June 28, 2011

Kain sari

Bulan ni saya takde gaji sebab... Biasalah masalah ni terjadi bila kita bertukar jabatan kan. Takpe redha je. Nasib baik memang dah ada bekap plan. Kalau tak harus derma kilat uols haha.

Tak sedar diri takde gajikannnnn, saya telah berjaya merembat 2 helai kain sari untuk dibuat baju.

Ahak ahak ahak geleng kepala lah laki den nengoknya nanti ni hahaha


Tapi tak tahu lah nak bikin baju cemana. Baju kurung or kebaya ek?

Mana lagi cantik?


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

4 komen[s]:

Nur Qaseh said... [Reply to Comments]

ingatkan nak jual kat shoppink...

mieoney said... [Reply to Comments]

akak kan dh kurus apa lai buat lah bju fesyen2 brulah cun... :)

mamafarah said... [Reply to Comments]

ala..jemah kan kayo..x ado gaji pun ok lagi..hehehe

antalya said... [Reply to Comments]

wat ceongsam ekekeke







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^