Follow Viruspadu

Thursday, June 02, 2011

Minggu depan makan dengan siapa?

Macam biasa, waktu tengahari saya akan keluar berdetingan dengan suami. Dan semalam kitorang makan mee rojak ngan cendol. Tetiba saya tengok je dia makan

"Papa, minggu depan makan dengan siapa?"
"Ntah, papa puasa la kot"




*nangesss*


elok la puasa kan, dpt pahala hehe tp sedih pulak dengar jawapan mcm tu. padahal en.laloque konfem rileks je  bhahahah saya je nanti ntah macam mana ntah... nak makan dengan siapa ntah... ahaks.



Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

TAK TAHU NAK KOMEN APA? TAKPE... LIKE AJE PUN BOLEH 


Follow Me @ www.twitter.com/viruspadu
www.facebook.com/viruspadu

4 komen[s]:

ArELeEz said... [Reply to Comments]

musti rasa sendu jer kan? klu leez la.. sob3..

mamafarah said... [Reply to Comments]

hehehe..jgn le sedih..suh ler en.laloque tu mkn dgn kengkawan..tapi kalo en.laloque cm jenis hubby sy senasib la..posa je la..ptg baru dpt mkn same.nasib sy masih keje satu opis dgn suami..hehehe..sian jemah..ala..nnt kat opis baru ada la yg nak berebut mkn dgn awak..awak kan GLAMER..hehehe

NUR AIN ZULAIKHA said... [Reply to Comments]

saya tau akak makan kat mana..
terliur tul bile ingat cendol n rosak kat situ..harus terjah bile balik nogori nnt..somban!tgu den yo..hehehe

Emmy said... [Reply to Comments]

elok2 en laloque dpt tukar ke somban, ahkak jem lak kena kuar kawasan...sian korg...huhuhu....







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^