Follow Viruspadu

Tuesday, June 28, 2011

Perahsan

Lepas solat subuh tadi, saya terus memandang ke cermin untuk pakai tudung. Rutin harian saya. Takde apa yang nak diherankan.

Tapi kali ni saya tenung muka saya lama-lama

Eh! Nampak kecik sikit la muka.

:)


Lalalalalala


Ok hari ni nak senyum sampai telinga :)



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 komen[s]:

sweethOneY said... [Reply to Comments]

Hheheh da asyik berlari je kan kakk.. mkn pun dh kurang kan? lagipun pegi marie france kann :P

ArELeEz said... [Reply to Comments]

xpe.. perasan tu kan free. so, perasan jer la selalu.. ahaks3..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^