Follow Viruspadu

Thursday, June 09, 2011

Selera Duta

Ahaks

Kali ni berjaya snap gambar bila rasa keadaan mengizinkan, dan bila kereta banyak lalulalang dan bising maka boleh menghalang bunyi kecek-kecek disedari orang hahaha.

Nyampassss

Siapa biasa dengan selera duta ni?

Mesti ramaikan.

Saya baru kali kedua pegi. Semalam dan hari ni. Dan dua2 kali saya makan nasi lauk pauk. Belum terai ABC ke mi udang ke apa. Sebab tiap kali pegi je perut kebulur nasik. Nak buat cemana. Pencinta nasik tegar.

Nanti kalau saya ada kesempatan saya rasa semua gerai kat situ ek. Pakngahkenu rikues suh rasa dan bagi rate yang mana paling sedap beserta berapa bintang gitu. Eden torai yo.




Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

4 komen[s]:

Puteri Satu said... [Reply to Comments]

mah...next week jom..ikan bakar tangling..jom..!! hiks...

shiela said... [Reply to Comments]

haha..ni lah tempatnye..sy penah keje situ..n selalu makan2 kat foodcort..paling ske rojak s'pore n mihun soto kalo x silap..kat blkg2 sket..ngan ade pakcik jual capati kuah daging die sodap..hehe..bnyk kan..

mieoney said... [Reply to Comments]

saya suka mkn nasi kukus ayam dara...best2!! smlm saya mkn kat sana tp tak nmpk ponx akak...

kinna said... [Reply to Comments]

tmpt sy lunch (tp tak lunch kt situ..beli tapau je..smbl2 mkn layan blog vp...)







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^