Follow Viruspadu

Tuesday, July 05, 2011

Luahan

Saya memang dah berniat nak cerita pengalaman "Pengajaran Seumur Hidup" tu

Tapi tulah, mungkin entry tu akan jadi entry luahan perasaan. mungkin Perasaan keciwa dan sedih saya rasa. kecewa dan sedih yang teramat. Dan bila kecewa dan sedih, kita biasanya akan mempersoalkan kenapa dan mengapa itu dan begini. Dan biasanya perasaan dan persoalan itu bisa menyinggung banyak pihak yang membaca walaupun kita tak maksudkan dia pun.

So bila saya fikir balik. Takpe lah biar saya simpan aje dalam hati. Bimbang jugak kalau ada yang terasa kang, daripada semuanya ok terus jadi musuh pulak.

Yelah saya ada banyak pengalaman salah faham ni :( saya luahkan perasaan terhadap perkara lain, tapi dia pulak terasa. terus jadi musuh tak bertegur sapa kutuk2 belakang. Tanpa usul periksa pulak tu. Kan ke tak pasal-pasal namanya hehehe (redha je)


Terima kasih korang yang risau2, yang ambil berat. korang menang manis :)

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

TAK TAHU NAK KOMEN APA? TAKPE... LIKE AJE PUN BOLEH 


Follow Me @ www.twitter.com/viruspadu
www.facebook.com/viruspadu

12 komen[s]:

NOR said... [Reply to Comments]

actually,t'tggu2 jgk next entry psl pnglmn 'pngjrn s'umur hdp' tu...hu3x...

EaReaZ said... [Reply to Comments]

sy pun tertunggu2 dr semlm..duk lah kekejap bkk blog kak jem..x per kak if akak cerita untuk jdkan pengajaran..mmg x patut ada org nak terasa.

Mama HH said... [Reply to Comments]

alaaa... penat tunggu... xnak share ke??? adoiyaiii...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply to Comments]

zaimah...mmg biasa terjadi,bila kita buat entri atau status,kadang2 ada org silap fhm apa yg kita nak smpikan.saya dah kena dan akhirnya bermasam muka.dia kata saya perli dia dlm entri..huhu.padahal ia adalah umum je masa saya buat entri tu.tp apakan daya..saya tak mampu jelaskan apa2.dan kaki hasut lbh hebat kot?


jgn fikir hati org je...takmo sedih2 okey.mana sambungan kisah nisa tu?msh setia aunty dia menanti ni

aishah jamrek said... [Reply to Comments]

betul jugak tu..takpelah kak..simpan untuk pengajaran dalam hati jer...

Nana Aziz said... [Reply to Comments]

ala..sedihnye..kite tgu2 ni..kata nk citer..

Mak Su said... [Reply to Comments]

kita ni kalu tengah bersedih, dpt luahkan kat seseorang pun tak per. some times, we need a shoulder to cry on...

ana-kirana said... [Reply to Comments]

ala vp cete la utk pengajaran sama2..

Puan Nad said... [Reply to Comments]

pasal pe yer? saya pun ada mende nak sharing tp tulah takut tersilap tulis, org terasa. nape ngan time kat PD tu, citelah. ade org jeles ngan akak ke or sumthing bad kat Nisa? hope tak n mtk dijauhkan. Risau. Btw, bnyk sabo yer.

Mama Darwisya a.k.a Fiza Qadida said... [Reply to Comments]

Kak... Citela... Sy tertunggu2 dr smalam... Kecewa akk xnak cite... Hmmm

Mya said... [Reply to Comments]

akak pun tertunggu2 mcm yg lain..
napa tak leh cerita vp? huhu..

pRincESs_N said... [Reply to Comments]

np kak vp..??







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^