Follow Viruspadu

Tuesday, August 09, 2011

EL

Malam tadi anoi demam siap dengan muntah2. Mungkin kesan ubat dan nep tu terus keluarkan kahak2 dalam badan dia.

Maka saya cuti hari ni

Anoi baru bangun tido. Dah sapu viks, dah makan roti. Dah makan ubat. Dan sekarang dia tengah main iphone mama dia :) . Mandi pun belum lagi tu. Tapi nak jaga hati dia punya pasal, ikutkan ajooo.

Nampak macam dah beransur pulih :)





Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

3 komen[s]:

AnaLyana said... [Reply to Comments]

Semoga cepat sembuh Anoi..T_T sian dia..

KSWSK said... [Reply to Comments]

moga anoi cepat sembuh yer..

Nur Qaseh said... [Reply to Comments]

org kata viks x elok utk kanak2...ke baby je...x ingat lah...leh jadi sawan...







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^