Follow Viruspadu

Saturday, August 06, 2011

Menanti waktu berbuka di booth sh0ppink

Selamat berbuka puasa korang... Saya berbuka puasa kat booth sh0ppink sajork :)

Jemput datang malam ni. Saya ada kat sini. Seksyen 13 shah alam dekat perodua. Bukan dalam giant tau. Kat parking lot tuuuuu ;p



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 komen[s]:

nadia.yusof said... [Reply to Comments]

baru balik dari Giant tu.. nak singgah shoppink tapi mcm dah lewat pulak td.. takut xsempat buka.. nnt kita dtg.. :)

.:miz_echa.: said... [Reply to Comments]

ooo..dekat ngan perodua tu..lame ke kat sane kak??? bape ari??







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^