Follow Viruspadu

Monday, August 29, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri buat Semua

Salam semua.

Hari ini hari terakhir kita berpuasa di bulan ramadhan untuk tahun ni, dan malam tadi malam terakhir kita bersolat terawikh. Sekejap sangat masa berlalu kan.

Hari ni, semua ibu-ibu (dan bapak-bapak) kalut kat dapor kot sekarang ni. Nak perah santan nak buat rendang. Ada yang nak bakar lemang kan. Ada yang nak menerai buat kuih raya jugak. Ada yang bz kemas rumah jugak. Mesti bz sangat hari ni.

Dikesempatan ini saya nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri buat semua. Mohon maaf kalau saya ada tersalah tulis yang bisa mengguriskan hati korang. Okey :).

Selamat hari raya korang. Jangan makan banyak2 sangat tau. Kalau boleh kalau nak pegi beraya tu, bawak penimbang berat sekali hahaha. ok tata.


Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

TAK TAHU NAK KOMEN APA? TAKPE... LIKE AJE PUN BOLEH 


Follow Me @ www.twitter.com/viruspadu
www.facebook.com/viruspadu

1 komen[s]:

Mya said... [Reply to Comments]

selamat hari raya aidilfitri vp sekeluarga.
maaf zahir batin :)







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^