Follow Viruspadu

Thursday, September 22, 2011

Bangun pagi dan kalut

Morning all

Malam tadi, lepas saya update blog. Kononnnya nak gugel maklumat la utk esemen. Plan nak tido kul 2.30 pagi ok. Harapan tinggi kakjem ni. Tangan dah pegang pen dengan kertas dah. Gugel punya gugel, salin sebaris dua. Dan tiba2 dah pagi (sekarang)hahaha. Ini nama dia harapan tinggal kenangan :p adoiyaiiiii.. Ha canne ni?

Ok itu je saya nak bagi tahu.

Oyye, Hari ni dah khamis dah, esok jumaat. Saya tak sabar nak habiskan kursus ni dan balik jumpa anak-anak kat rantau. Rindu bilik dan katil sendiri jugak. Rindu rindu rindu rindu. Rindu semuanya.

Ok tu je (yg betul2)





- Posted using BlogPress from my iPad

0 komen[s]:







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^