Follow Viruspadu

Friday, September 09, 2011

Cemburu?


Hikhikhik

En.laloque adelah sangat sangat sangat susah nak cemburu tau, kadang2 saya kena paksa dia cemburu baru dia pura-pura cemburu hahaha hetchu!

korang canne?

tapi cemburu buta yang melampau2 mcm mintak penampar adelah tak comel sama sekali ye, sekian terima kasih hahaha.



Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

TAK TAHU NAK KOMEN APA? TAKPE... LIKE AJE PUN BOLEH 


Follow Me @ www.twitter.com/viruspadu
www.facebook.com/viruspadu

4 komen[s]:

aishah jamrek said... [Reply to Comments]

cemburu tanda sayang,, =)

sweethOneY said... [Reply to Comments]

perangai en lalok bih kurang perangai laki sy je. takdenya nak cemburu2 ni. kdg2 nak jugak tgk muka dia jeles bila kite saje purak2 layan laki lain. tp nan hadoo

yana2605 said... [Reply to Comments]

cer cite sikit kali terakhir en laloque cemburu berkenaan aper??huhuhuhuh

laloque said... [Reply to Comments]

tengah jeles ni tau!!... nampak tak? nampak tak?







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^