Follow Viruspadu

Friday, September 30, 2011

Kakjem dan Maybelline

Sila nonton. Ini Video saya mekap menggunakan produk Maybelline. Pagi tadi buat kul 1 pagi. gigih. Baru sudah upload ni uols. Maka siapa dah tengok adelah dipaksa untuk like entry ni hahahaha tanda penghargaan kat kakjem menunggu sepanjang malam. Harap video ni tak tersekat2 ye. Maafkan juga atas kualiti gambar yang tak memberi kerjasama :p







Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

TAK TAHU NAK KOMEN APA? TAKPE... LIKE AJE PUN BOLEH 


Follow Me @ www.twitter.com/viruspadu
www.facebook.com/viruspadu

5 komen[s]:

Suzila said... [Reply to Comments]

Sentap...xnmpk pon bab mata ;(
Lighting xngam...hohoho.

mekchu said... [Reply to Comments]

kak jem.... rindu!!

Noor Wahidah Mahat said... [Reply to Comments]

wah.. punya lama u dok tenyeh muka tu.. hehe.. btw.. nice.. i pun shooting pagi buta.. good luck ya!!

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said... [Reply to Comments]

ok..ok...

banyaknya ok hehe...

cik asam jeruk said... [Reply to Comments]

ok betul2..byknye ok hehe.tp kan camne ni xnmpk lansung ha mekapnye. next time kak jem kena cari port ngn lighting molek cket..huhu







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^