Follow Viruspadu

Sunday, September 25, 2011

Laptop, jangan la buat hal ye


Malam ni saya bersemangat tak hengat ok. Nak buat entry la kononnya. Siap dah transfer gambar apa semua. Gigih ni, sampai2 je seremban terus on laptop kau. Giler punya semangat ni hins hins hins.

Entry yang pertama yang saya tak sabar sangat nak publish adelah entry maybeline yang saya pegi minggu lepas punya lepas la, teruja giler ok nak publish. Tp sebab saya kursus seminggu dan laptop ini jugak tak dapat menghubungkan dirinya dengan internet. Hancus berderai harapanku jah.

Dan sekarang, baru nak bersemangat. Laptop ni pulak buat hal. Dah 5 kali dah dia restart sendiri. Blurghhhh... Tensen acik.

Gambar semua dalam tu plak tu. Geram. Geram. Geram.



- Posted using BlogPress from my iPad

3 komen[s]:

CT said... [Reply to Comments]

laptop ko jgn buat hal..owner ko nak taip entri tuh...wakakaka

zino said... [Reply to Comments]

sama kes dengan laptop kakak sebelum ni hehe

Cik Ila said... [Reply to Comments]

ade virus tu..viruspadu..hehehe







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^