Follow Viruspadu

Sunday, September 11, 2011

Melepak di Taman

Sebelum pegi event sempat jugak kitorang singgah taman :)







Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

TAK TAHU NAK KOMEN APA? TAKPE... LIKE AJE PUN BOLEH 


Follow Me @ www.twitter.com/viruspadu
www.facebook.com/viruspadu

12 komen[s]:

ieyka02 said... [Reply to Comments]

wow..lawa la ksut kak jem..:)

GnieSyazni said... [Reply to Comments]

nice pose sis =)

Dorky Guy said... [Reply to Comments]

makcik ni memang model ke? wow~

Saiazuan said... [Reply to Comments]

huhu smpat brgambar :D

Pnut said... [Reply to Comments]

pheewwittt gojessssss.. nanges mak tengok ouls posing...

pRincESs_N said... [Reply to Comments]

kelas nyah...kasut santek!

Davnes said... [Reply to Comments]

suka tengok muka VP...so sweet & ayu....sedap mata memandang....

Davnes said... [Reply to Comments]

suka tengok muka VP...so sweet & ayu....sedap mata memandang....

Tia said... [Reply to Comments]

kasut ittew cantik!!!!

si tuan putri kiUt said... [Reply to Comments]

makin lamo makin lawaaaa laaaa!! jelesss denn nengokk eh... hihihi

ape resiaaa??

mrs_nazir said... [Reply to Comments]

nice pose..kasut cun r...

oneyani said... [Reply to Comments]

Suke la tgk kak jem pakai seluar putih ni..overall dressing sgt vouge..i jeles tao..anak dah 3tapi peha kecik je,.sentap!







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^