Follow Viruspadu

Thursday, October 13, 2011

Bekerja dengan Ikhlas , MC juga perlu dengan Ikhlas ye :p

Tajuk entry adalah sama dengan status fesbuk ahak ahak ahak

Ye korang, saya MC hari ni, sebab saya sakit mata. Dah lama giler kan saya tak sakit mata, tetiba sekarang sakit balik. Ni semua gara-gara pakai maskara ni ni. Hetchu! Lagi pun salah sendiri, dah tahu xleh pakai, kenapa gatai pi pakai :p

Daripada hari ahad lepas kot dah rasa pedih2 gini, tapi biasanya kalau saya tuam2 dengan kain panas pastu dia cepat la baiknya. Tiba ke malam semalam lepas saya tengok mata saya, mcm bertambah merah plak dia. So tak boleh jadi kena jugak amik ubat.

Tahu2 aje la kalau dah sakit mata gi klinik, harus la dapat mc uols. sakit mata kan. So mata saya ni menaip tapi dah nampak blur je ni. Macam berbalam-balam. Maka dengan itu saya malas nak meneruskan penaipan ayat. Cahaya skrin ni memedihkan mata ku.

Ok korang.

Tata.

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

TAK TAHU NAK KOMEN APA? TAKPE... LIKE AJE PUN BOLEH 


Follow Me @ www.twitter.com/viruspadu
www.facebook.com/viruspadu

8 komen[s]:

ieyka02 said... [Reply to Comments]

kak jem..kite same...:) jgn kate maskara...pakai eyeliner pon xbley..siap kuar mcm ketumbit tuh...almost 3weeks bru elok mate...tgk skrin laptop pon xtahan...

pRincESs_N said... [Reply to Comments]

get well soon kak jem..

Syieda_Joy™ said... [Reply to Comments]

bak syieda la maskara tu.. akak jgn pakai dah pasni..^_^

Chekgu Azrine said... [Reply to Comments]

semoga cepat sembuh k..

LaLaLOLa said... [Reply to Comments]

get well soon kak jemah!
hati2 jgn sampai jangkit kan nica n anoy pulak tau!

LaLaLOLa said... [Reply to Comments]

get well soon kak jemah!
hati2 jgn sampai jangkit kan nica n anoy pulak tau!

atty's said... [Reply to Comments]

semoga cepat sembuh

aswadz said... [Reply to Comments]

aku sebelum raya ari tuh, kena skt mata gak. 2 mggu MC. terus beraya 2 mnggu awal.







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^