Follow Viruspadu

Monday, October 03, 2011

Cuti dan Terlupa

Hari ni saya gigih ok bangun awal macam biasa. Ni semua salah en.badang la ni, tak ingatkan saya cuti hahahaha. Suka2 salahkan orang.

Siyes saya tak ingat yang saya cuti. Sebab biasanya saya amik cuti mesti sama2 dengan en.laloque punya. So bila dia tak cuti hari ni maka saya ingat saya pun kerja la :(

So pagi tadi, lepas punchcard. Opismate saya tegur

"puan zaimah, bukan ke sepatutnya cuti sampai hari ni?"
"eh saya kena cuti ke hari ni?"
"yela, puan apply sampai isnin kan?"
"eh ye ke, alamak saya lupa la"
"takpe nanti saya cancelkan cuti puan"

kekekeke...

sengal la ko kakjem. patutnya saya masih bergolek2 atas katil ni tau. sangat la rugi begini. hetchu.

dah la penat giler, flite semalam mendarat di bumi Malaysia jam 10.20pm. Saya sampai kat Seremban jam 11.30pm. Saya tido jam 2 pagi. Dannnnnnnn saya kena bangun pagi jam 4.30 pagi. Dannnnnnnnnnnnnn... kalau saya cuti alangkah indahnya kan kan kan...

Siapa boleh jemput saya skrg. teman saya pegi shopping plis. hahahaha.



Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

TAK TAHU NAK KOMEN APA? TAKPE... LIKE AJE PUN BOLEH 


Follow Me @ www.twitter.com/viruspadu
www.facebook.com/viruspadu

3 komen[s]:

nn said... [Reply to Comments]

KUIKUIKUIKUI.....KAK JEM..KAK JEM...

si tuan putri kiUt said... [Reply to Comments]

laaaa rugiiiiiiiiiiiiiiiii3... kroohhhzzzz kroohzzzzz... tilam memanggil tu kt umah... hehehe

pRincESs_N said... [Reply to Comments]

adesss...rugi besarrr tu kak jemah...







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^