Follow Viruspadu

Saturday, October 01, 2011

Kuta, Bali

Salam semua.

Alhamdulilah, saya dah selamat sampai di kota bali walaupun pelbagai rintangan melanda. Macam biasa ceritanya nanti ya.

Nampak tu????

Malam nanti saya nak mandi sini lah. Eh bikini saya mana? Wahahahahaha... Bikini katanya. Ada hati! :p

Doakan saya baik-baik disini ya.

Miss u. Ya kamu! Ya kamu itu yang aku rindu. Jangan toleh-toleh belakang. Memang kamu maksud ku.

Daaa.


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

7 komen[s]:

Myvitrd said... [Reply to Comments]

wah bestnya.. teringin nak pegi sekali lagi kalau ada rezeki..

Mya said... [Reply to Comments]

take care and enjoy ya VP

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply to Comments]

wahh dah smpi bali?moga lancar segalanya ye vp.muahh

Rina277 said... [Reply to Comments]

guwe juga kangen sama kamu mbak..take care juga ya.. :)

@RiNnIe@ said... [Reply to Comments]

wah syokk nyer pegi bali....

Suzila said... [Reply to Comments]

eh!!ke bali lagi???
wah!! bikin jeles ni.hihihihi

Noor Wahidah Mahat said... [Reply to Comments]

eh.. bukan ritu dah pi bali ke? pergi lagi ke? wah.. syiookkkk11







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^