Follow Viruspadu

Thursday, October 20, 2011

Satey Tulang

Saya tak boleh bayangkan macam mana berlolahnya (bersungguh-sungguhnya) peniaga satey ni mencucuk lidi dekat tulang semata-mata nak buat satey tulang. Giler heibat. HAHAHAHA. Bayangan saya lah. Macam mana la rupa satey tulang tu ye.



Macam mana la rasa dia. Tak terbayang orang bakar tulang. pastu kita kunyah tulang. Ish...




**imaginasi bermula**







Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

TAK TAHU NAK KOMEN APA? TAKPE... LIKE AJE PUN BOLEH 


Follow Me @ www.twitter.com/viruspadu
www.facebook.com/viruspadu

3 komen[s]:

A.I said... [Reply to Comments]

Aku paling suka part tulang. sedap oo kunyah tulang2 tu..

suhaina laui. said... [Reply to Comments]

xpernah terpikir ;)

butterflyana said... [Reply to Comments]

ade kak..meh baca ni...


http://ariayana-ariayana.blogspot.com/2011/06/sate-tulang.html


:)







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^