Follow Viruspadu

Monday, November 21, 2011

Anak-anak punya hal

Minggu lepas. Jumaat.

Jantung saya berdegup kencang. Ntah kenapa. Pelik. Tak tahu benda baik atau benda buruk nak jadi. Erm... Mungkin juga bukan sebab benda baik atau benda buruk. Tapi lebih kepada kesihatan. Macam kalau bulu mata belah kanan gugur kan. Macam-macam maksud ada kan, ntah2 sebab mata tak sihat ke, tak cuci mekap bebetul ke kan hikhik.

Dan.. jam 4.10 petang (lebih kurang)... Saya dapat panggilan

"hello"
"helllooooooo mama... KEJUTANNNNNNNN" ~suara beramai-ramai
"ha??? kenapa"
"kitorang ada kat bawah ni... budak-budak nak makan tuti fruti"

lol

Maka saya buat rumusan, jantung berdegup kencang sebab nak dpt kejutan dari ahli keluarga hehehe 

lawak la korang ni. nak makan tutifruti punya pasal sanggup datang kan hahaha. nasib la ada papa melayan korang wahai anak-anak manja hehehe. kat seremban takde lagi kot tutifruti. tapi akan dibuka kat senawang rasanya. Ntah bila bukaknya tidakla saya tahu.

Budak-budak lepak bilik mama dulu. Kelas kan bilik kakjem, siap ada kipas bagai hahaha. Ini kalau tak cukup sejuk lagi ni tak tahu la nak kata apa :p
Meja saya juga adalah sangat 5S kan ahakssssss. Mcm takde benda.

Mula2 budak2 ni bising sangat. Sembang2 semua la. Officemate saya masuk je bilik nak tegur dorang. Terus semua jadi batu. HAHAHA. pemalu nya anak saya. :p

Lepak-lepak kejap. 4.30 terus chaloh. Nak gi makan tuti fruti kan. Masa ni nisa tengah tido.
Failkan. Nisa tido plak. Padahal dia yang beria2 nak makan. dan waktu tu hujan. Maka. en.Badang keluar beli tapau. Makan aje dalam kereta dan balik ke seremban. Malam tu en.badang ajak tengok wayang :)

Ok itu je.

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

TAK TAHU NAK KOMEN APA? TAKPE... LIKE AJE PUN BOLEH 


Follow Me @ www.twitter.com/viruspadu
www.facebook.com/viruspadu

5 komen[s]:

Nadiah said... [Reply to Comments]

akak..giant nlai kan ada...hihihihi

viruspadu said... [Reply to Comments]

@Nadiah

ye ke? baru tahu hari ni. maseh info tu ye

sweethOneY said... [Reply to Comments]

hahaha comel je KEJUTANNNNNNN !

mamamierul 'n' icha said... [Reply to Comments]

KAK JEMAH...PIC NISA TUH YG KAT BLKG KAK JEMAH TUH....CHOMEL SGT OKEH....GERAM TGK DIER...RASANYA KALAU JUMPA NAK GOMOL2 JERK DIER TUH.....HUHUUUU

laloque said... [Reply to Comments]

Dataran Senawang akan ada... coming soon. Sedang renovate kedai tutti fruti tu







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^