Follow Viruspadu

Friday, December 09, 2011

Eh esok sabtu

Ahaksssss

Best giler kot.
Esok boleh bangun lambat.
Malam ni boleh tido lambat-lambat

Ye uols. Daripada semalam saya rasa nak rehat sangat. Hari2 rasa mcm nak EL tapi pegi keje jugak hehe.

Letih sangat kot. Balik dari gambang rasa penat bebenor. Padahal makan tido je kat sana. Bukan membanting tulang menuai padi ke apa :p

Sape dah tgk ombak rindu tu (betul kan tajuk dia ombak rindu kan)... Rasa nak gi layan cerita tu la malam ni. Tu pun kalau tiket ada lagi lah. Minggu lepas habis ok. Sentaphatimaknak.

Ok saje je saya membebel2 ni. Bosan dalam bas wei. Oklah nak sambung tido zzzzzzz

Harap-harap dapat mimpi awak. (ecewah... Aeron aziz sila alert wahhhh hahaha) harap2 dapat mimpi pergi percutian yang indah. Harap2 dapat mimpi bercuti. Wah mcm lama nau kau tido. Banyak sangat plak rikues mimpinya hahaha. Mana sempat mimpi banyak2 tido pun sejam je kannnnn hehe

Ok tata.

Eh teredit plak. Ini gambar secara random dalam iphone :)

1 komen[s]:

Alyza Fisol said... [Reply to Comments]

comel betoi anak2 kak jem...







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^