Follow Viruspadu

Wednesday, December 21, 2011

Gambar di sekitar NAPBAS

Saya menjangkakan yang ramai dah tengok gambar-gambar napbas dekat fesbuk saya, mungkin juga di blog rakan-rakan. Gambar-gambar sekitar napbas ni semua daripada kamera ceera kecuali yang ada watermark nuffnang tu saya cilok daripada flickr nuffnang :p

Saya nak memperkenalkan blogger pun rasanya macam semua dah kenal kot hehehe. Blogger yang hadir malam tu semua yang glamer2, kakjem aje yang orang baru nak kenal kat sana. hehehe...

Ye memperkenalkan... Kakjem in da house! #pitam. Terima kasih photog rasmi nuffnang sebab menyedari kehadiran kakjem lalu menyesnap gambar solo I hehehe :p Hidung tak kaver langsung ahak ahak ahak

Gambar reramai :p

Kathy, ceera, reene, moon, fila, kakjem, cikepal, dan comel
 Ini kitorang masa dalam bilik ceera lagi.


Ceera, Kakjem dan cikapel. cik apel tak mekap pun dah gojes kannnnnnn

Dengan kak nani... rindu kak nani :)














OK hujung-hujung kau malas nak letak caption HAHAHA...

sila la tengok gambar sahaja ok.

later I edit semula. :p

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

TAK TAHU NAK KOMEN APA? TAKPE... LIKE AJE PUN BOLEH 


Follow Me @ www.twitter.com/viruspadu
www.facebook.com/viruspadu

5 komen[s]:

ReeneeRaaid said... [Reply to Comments]

hi dear! thanks for the picture :) huhu! seronok jumpe korang2 sekalian!

sweethOneY said... [Reply to Comments]

Kak Jem cantik !

AkUfiZA™ said... [Reply to Comments]

Cantiksssss Kak Jem ;-D

Erin-Ibu Marsya Qistina + Marissa Qaisara said... [Reply to Comments]

cun la vp dressing camni...
dah gaya artis dah :D
nice attire!

Zuzilawati Othman said... [Reply to Comments]

Hehehhe...cantik2 semuanyer =P







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^