Follow Viruspadu

Saturday, December 24, 2011

Pagi Sabtu

Salam All,

Selamat bercuti korang. Konfem korang plan cuti-cuti malaysia kan. Ada yang gi kenduri kawen ada yang gi merisik hehehe. Esok saya gi merisik untuk adik saya tau. Tak sabar pulak rasanya.

So hari ni agak bosan jgk sbnrnya sbb nisa dah ikut atok nenek. Tinggal kitorang dgn anoi. So sunyiiii...

"sayang... Jom joging"

Kul 930 pagi keluar joging hehehe... Dah terlewat. Tapi belasah ajo lah. Last minit en.badang ajak naik bukit hehehe




Tapi tak berjaya sampai ke puncak sbb tak daya nak mendukung anoi dengan keadaan jalan licin sbb hujan kan.

Lepas tu terus terbeli jam ni hahahaha. Nampak tak tetiba sangat. Tetiba jam. Tu maknanya saya malas nak taip dah kekeke.



Tata


Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

TAK TAHU NAK KOMEN APA? TAKPE... LIKE AJE PUN BOLEH


Follow Me @ www.twitter.com/viruspadu
www.facebook.com/viruspadu

1 komen[s]:

Emy Omar said... [Reply to Comments]

Cantik jam yg tetiba beli tu VP







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^