Follow Viruspadu

Saturday, January 28, 2012

Cincin Bunga

Saya sekarang dalam kereta nak ikut en.badang bagi ceramah ke mengajar kursus apa ntah kat pd. Dah alang2 gi pd kan... So follow lah. Dapat gak mandi manda laut. Dapat jugak saya menikmati bunyi deruan ombak. Oh indahnya.

Ini adelah saya dalam kereta. Berangan dengan cincin bunga yang saya baru beli beberapa minggu yang lepas.

Suka sangat... :)

3 komen[s]:

Princess Nur said... [Reply to Comments]

mak ai bapak cincin tuuu..Tapi santekkk..Sesuwai dgn kakjem yg gojes..Heee

Mrs Lya said... [Reply to Comments]

cantiknya cincin! Dulu saya suka cincin besar2... skrg kena simpan dulu sebab risau kena muka anak hehehehe

singgah melawat saya ye.

www.mrslya.com

hazanis said... [Reply to Comments]

cantiknya cincin tu..:)
sesuai dgn pemiliknya...







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^