Follow Viruspadu

Thursday, January 26, 2012

Lagu Kapal Terbang by Benonoi (Anoi)

Masa saya rekod video ni saya rasa kelakar sangat. Mula2 anoi cipta lagu "LORI" lepas tu bila dia cipta lagu "KAPAL TERBANG" terus saya tergelak. Pastu terus anoi malu nak nyanyi dah hehehe




Antara dialog Anoi
~ Anoi pun tahu nyanyi macam kakak tu, kakak tu taknak nyanyi :p
~ Lori lori lori lori kat situ, lori anoi nak naik...

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

TAK TAHU NAK KOMEN APA? TAKPE... LIKE AJE PUN BOLEH 


Follow Me @ www.twitter.com/viruspadu
www.facebook.com/viruspadu

3 komen[s]:

perjalanan hidup seorang wanita said... [Reply to Comments]

anoi cumillll sgttttt...

peej said... [Reply to Comments]

haha. memang kelakar sangat lagu dia. pendek je. n sedih bunyinya.
tp x coverline tau mak dia pun gelakkan.

MySaRaH said... [Reply to Comments]

hahahahahahahahah siriyes anoi mmg comel...bile dia becakap2 pun mmg comel kekekeke







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^