Follow Viruspadu

Friday, February 17, 2012

Betul-betul masin

Bahaya kalau mcm ni. Semalam cakap mintak2 hari ni ada orang belanje makan. Betul2 ada orang belanje kuih pagi ni... Tengs kawan.


ok atas permintaan:

Pizet, kaya la awak :p
Nono, minggu depan berat awak turun
tasyanadia, insyaAllah bulan depan awak mengandung

hehehe...

dan..
harap2 rezeki saya bertambah setiap hari. begitu juga rezeki orang-orang kesayangan saya. begitu juga rezeki kamu semua yang membaca blog ini.

Amin


:)


ps: ini kebetulan sahaja :p

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

TAK TAHU NAK KOMEN APA? TAKPE... LIKE AJE PUN BOLEH 


Follow Me @ www.twitter.com/viruspadu
www.facebook.com/viruspadu

7 komen[s]:

CikLilyPutih said... [Reply to Comments]

k jem,
cepat doakan aku lekas dapat baby gak ek.. nak twins hakhakhakah

sweethOneY said... [Reply to Comments]

aminnnnn

ina ariffin said... [Reply to Comments]

tapi kite tetap nk aminkan apa yg kak jem ckp tu. AMIN. :)

LiErOSe~QiEmi said... [Reply to Comments]

hahaahah... comel la akak ni...

tapi betul2 masin erk... ok doakan saya pun turun berat badan boleh?? ghaahahahah

ZalinZalina said... [Reply to Comments]

ingatkan kuih ketayap awak tu rasa masin..he he...salam kenal :)

NONO said... [Reply to Comments]

yes2...tenkiu akak..hehehehe

@hasney^-^ said... [Reply to Comments]

Jemah,..bulan depan dapt gaji baru...hu3...semua org pun tahu....:)







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^