Follow Viruspadu

Sunday, February 12, 2012

Jatuh cinta lagi

Saya suka tengok awan. Tiap kali dalam kereta bergerak saya lebih gemar memandang awan daripada tengok jalan. Mungkin sebab tu saya selalu sesat hew hew hew.

4 komen[s]:

tice su said... [Reply to Comments]

samalah kite! hehe

mokjadeandell said... [Reply to Comments]

Salam.
Makcik juga minat sama.Selalu kalau naik kereta ambil gambar awan.Macam macam bentuk dah dapat tangkap.Amazing.

Umi Raisha said... [Reply to Comments]

cantikkan..

Farahanna said... [Reply to Comments]

Akak patot jd pilot sbb tgk awan je xtgk hway atau jln tar







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^