Follow Viruspadu

Thursday, February 16, 2012

Masin mulut kau

Tulah...

semalam cakap nak EL sangat.

Hambek ko bangun pagi tadi kepala berat tak boleh bangun.

Hadoiyai.

Tunggu en.Badang habis meeting, maka ke klinik la kitewwww...

kalau mcm ni punya masin saya punya mulut, esok mintak2 ada orang belanje saya makan hikhikhik


Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

TAK TAHU NAK KOMEN APA? TAKPE... LIKE AJE PUN BOLEH 


Follow Me @ www.twitter.com/viruspadu
www.facebook.com/viruspadu

4 komen[s]:

Baiduri said... [Reply to Comments]

lpas g kinik makan ubat k....get well s0on =)....

pizet said... [Reply to Comments]

macam tu sebut la saya kaya..heheh nak gak tumpang org mulut masin ni...

NONO said... [Reply to Comments]

wahhh..kalau camni cpt2 la kak ckp "nono kurus la tahun ni" hahahahahaha

tasyanadia said... [Reply to Comments]

cube akak ckp saya mengandung...mne tau masin mulut akak..btol2 saya mengandung....hehhehehe

-tasya-







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^