Follow Viruspadu

Friday, March 23, 2012

Bag Hanger

Semalam pegi ke xxx. Lalu melalui kedai yang sama. Lalu Tamaki ikut pulang lagi. lepas ni jangan lalu sebelah kedai tu lagi. Bahaya. Suka sangat ikut kakjemah balik tau hikhikhik.

RM49 harga dia, Harap maklum. 
Chewah macamkan saya jual la plak. Saya tak jual. Siapa bekenan sila cari sendiri hikhik






Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

TAK TAHU NAK KOMEN APA? TAKPE... LIKE AJE PUN BOLEH 


Follow Me @ www.twitter.com/viruspadu
www.facebook.com/viruspadu

6 komen[s]:

Munirah Abd said... [Reply to Comments]

ommoooooo comel!!!!!!

si tuan putri kiUt said... [Reply to Comments]

siapakah gerangan si tamaki jamboo ni yekkk??

hahaha....

Cik Cammy Lia said... [Reply to Comments]

saya pon dpt adiah smlm sempena mesy agung puspanita...tapi harga lam rm20 je..ahaks..

Sha said... [Reply to Comments]

bagus benda ni

berguna takut2 henbeg kena cilok bile pegi mkn kat luar umah

mendatak hijau said... [Reply to Comments]

sy ade beli kat Daiso
rm5 aje


tapi xde la secomel yg ni
hehe

SYAF said... [Reply to Comments]

memamng cantik lah kak...hihi....sayaf pernah hadiahkan kat salah seorg pemenang kontest syaf..hihi







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^