Monday, March 26, 2012

Buatkan hati saya bertambah sayu

Saya tengah jiwa kacau sikit sekarang ni.

Ntahlah, bila benda yang kita harapkan tak seperti yang kita rancang plus kita terlalu-lalu-lalu berharap. Lepas tu kita tak dapat. Memang frust sangat. Frust giler kot.

Sebab tulah kita tak boleh berharap sangat kan kan.

Minggu ni plak saya sibuk dengan lagu ombak rindu ni. Gigih siap nyanyi pastu rekod dalam iphone4esssss (essss kena ckp harkat panjang sikit), macamkan suara sedap sangat HAHA. Takpe. Ini namanya syiok sendiri.

Pastu semalam en.Badang bukak plak Ombak rindu Instrumental ni kat youtube. Wah... bila dengar bertambah2 sayu hati. Daripada tensen terus jadi sedih plak. Ini memang pakej mendownkan diri sendiri secara terbaik.




Hujan bawa air mata ku
Yang mengalir membasuh luka ku
Agar dia tahu ku terseksa



Saya perlukan aura positif

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

TAK TAHU NAK KOMEN APA? TAKPE... LIKE AJE PUN BOLEH 


Follow Me @ www.twitter.com/viruspadu
www.facebook.com/viruspadu

4 komen[s]:

Clumsy Boy said... [Reply to Comments]

Sayunya music dia.. best!!!

AnaLyana said... [Reply to Comments]

Sabar ye kak..:)

NadyaBubble said... [Reply to Comments]

Tak pernah jemu dengar :)

Love Razila said... [Reply to Comments]

aduhai...adakah sbb pertukaran itu ditolak maka semuanya terzahir dlm OMBAK RINDU :P
sabar...

Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^