Follow Viruspadu

Sunday, March 18, 2012

Pagi ini senamrobik

Saya baru je lepas senamrobik kat paroi. Rasa macam dah lama giler kot tak bersenam. Biasanya ok je. Kali ni penat sangat rasa nak muntah bagai.

Kepada orang seremban aka negeri sembilan. Jom la join senamrobik kat paroi setiap ahad jam 7 pagi. Best woooo... Tp awal sangat la kan. Hari ahad la nak bangun lewat kan. Sbb tu la saya selalu jugak terskip.

Biasanya hari keje yang meletihkan selalu tunggu sabtu ahad sbb konon nak rehat kan. Tapi pastu bila tiba sabtu ahad kau sibuk berjalan tak rehat pun. Pastu setiap isnin menyesali apsal la tak rehat2 hari cuti. Hahahah...

Saya dengan anoi sekarang sementara menunggu en.badang dan nisa beli roti bom.

Salam hari ahad korang :)




4 komen[s]:

ArELeEz said... [Reply to Comments]

kak jem mmg memahami! sbb mmg betul sgt2 bab penyesalan di hari isnin tuh! hu3..

Cik Rose Cute said... [Reply to Comments]

SERONOK SENAMROBIK NIE...BOLEH HILANG STRESS...

Sha said... [Reply to Comments]

dulu ms bujang selalu join senamrobik kt tasik titiwangsa. skrg? hmmm hampeh

Love Razila said... [Reply to Comments]

ni hasil kerja tangan di iphone4s kah??hahahah bertopi bagai :)







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^