Follow Viruspadu

Tuesday, March 20, 2012

Santapan minda yang saya RT

Saje nak share kat sini :)


@SantapanMinda: Melakukan kesilapan itu manusia dan memaafkan kesilapan itu ialah kemanusiaan. #motivasi

@SantapanMinda: Ramai yang menggunakan kata-kata kesat untuk menasihati, walhal banyak lagi cara yang lebih lembut

@SantapanMinda: Jika berlaku perselisihan pendapat, bertengkarlah secara aman. Usahlah menyebut nama sesiapa ketika bertengkar.

@SantapanMinda: Kita akan merasa bahagia apabila orang berasa senang dengan kita dan mencintai diri kita seperti mencintai dirinya sendiri.

@SantapanMinda: Berhati-hatilah dengan kemarahan seorang yang sedang bersabar. #MutiaraKata

@SantapanMinda: Kadangkala menyembunyikan sesuatu perkara dari pengetahuan orang lain lebih baik dari jika diberitahu pun tidak dihiraukan.

@SantapanMinda: Cari kebaikan orang dulu, sebelum melihat keburukannya...

@SantapanMinda: Kita selalu lupa atau jarang ingat apa yang kita miliki, tetapi kita sering kali ingat apa yang orang lain ada. #renungan

@SantapanMinda: Jika anda tidak menyukai sesuatu rancangan atau program, lebih baik tinggalkan daripada mengutuk tak tentu pasal.

@SantapanMinda: Orang yang sibuk selalunya nampak bising, orang bekerja diam diam sahaja. #motivasi

@SantapanMinda: Berilah cinta tanpa meminta balasan dan kita akan menemui cinta yang jauh lebih indah. #MutiaraKata

@SantapanMinda: Suka atau tidak, bukan semua orang menyukai apa yang kita buat.

@SantapanMinda: Lebih baik mengaku tak pandai daripada memandai-mandai



Banyak sangat kot. Tu je saya kopipes. Yang lain korang follow la sendiri hek

1 komen[s]:

NadyaBubble said... [Reply to Comments]

Terbuka minda lepas baca :)







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^