Follow Viruspadu

Thursday, April 12, 2012

Pekena Laksa

Malam-malam dapat pekena laksa memang best giler

Tapi yang betulnya memang kakjem korang ni hantu laksa pun. Kedai nasi lemak kukus ni baru bukak kot. So dia jual laksa sekalilah. Kalau bukan baru bukak mesti saya la yang baru tahu hehehe.

Semalam pun saya makan laksa ni jugak. Hari ni teringat2 plak. So hari ni ajak en.badang gi makan lagi. Kesian anoi ngantuk2 nak tido pun kena layan jugak mama kau ni kan.

Jemput makan laksa.

2 komen[s]:

izan mama mia said... [Reply to Comments]

laksa...mmg feberet...

♥EeiNz♥ said... [Reply to Comments]

kak. area mnae? sban ke tu







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^