Follow Viruspadu

Friday, May 18, 2012

Ehem

Saje nak eksen jewwwwww.... hew hew hew
Itu beg baru kitew tau

Sukeeeeeee giler...

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

TAK TAHU NAK KOMEN APA? TAKPE... LIKE AJE PUN BOLEH 


Follow Me @ www.twitter.com/viruspadu
www.facebook.com/viruspadu

8 komen[s]:

strawberi said... [Reply to Comments]

br tgk kt klcc ri tu..900 lebih kan

viruspadu said... [Reply to Comments]

yang 900 lebih tu yang kecik sikit, takde tali panjang.

ARIBA said... [Reply to Comments]

wah..!!!menariks..yang ni bukan 90++, lebih ni..sbb Fossil kebanyakkan leather bag (love the smell)..and mestilah mahal skit..Tapi pakai puas ati sgt..kan kak jem..;-)

viruspadu said... [Reply to Comments]

memula bekenan yang 900 lebih tu. tp slek tade tali panjang la plak... tskkk... mmg puas hati pakai sbb dia ringannnnnnnnn kan

kakchik@ella said... [Reply to Comments]

mmg cantek beg tu. sesuai dgn awak yg cantek jugak.

strawberi said... [Reply to Comments]

ehem..ni lebih lg harga dr yg kecik tu yer...cun nya...nak jugakkk

Suliana said... [Reply to Comments]

cun.. byk duit kak jem. hehehe

Aiza Haris said... [Reply to Comments]

santekk gilerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^