Follow Viruspadu

Friday, June 08, 2012

Anak Perempuan

Anak perempuan memang akan ikut omak dia biasanyalah. Kalau emak dia kuat melaram, anak gitu jugak kot. Tapi kadang emak tak melaram pun, tapi suka melaramkan anak, pun boleh jadi jugak ahak ahak ahak

Bila tengok saya pakai spek. Bebudak berdua ni pun nak jugak. Tapi takmo yang kanak-kanak punya. Adoi pandai pulak tu memilih kan. Terpaksa la saya bagi saya punya. Tu pun siap pesan pegang elok-elok takleh hilang. Kalau hilang mama nangis kesedihan hehe.

Baiklah. Ini emak dia. Emak dia pakai tudung syria. Lama giler tak pakai. #bawaldihati

Ini anak dia, Benonoi hehehe... pakai lipstik pun sendiri. Nasib la dia feeling comel HAHAHA.

Ini Acicot. Siap cakap kat saya mcm ni: "mama, amik gambar kakak sambil kakak makan" hahaha pastu buat gaya makan dengan sedap siap katup2 mata. mencik HAHAHAHA. ikut perangai sape ntah TDDMKA (mesti ikut gaya nonang nenek ponen ni HAHA)


Ini adelah wajah bola-bola api. Saya tarikkan anak tudung ke belakang. HAHAHA. Terpaksa buat muka masam baru nampak tak kembang sangat pipi tu HAHAHA. kalau senyum nampak tembam sangat. heheheheh

Ok jangan tanya pasal kulit licin gojes dan sebagainya. Sbb itu teknik kamera semata-mata hehehe.

Ok bai


Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

TAK TAHU NAK KOMEN APA? TAKPE... LIKE AJE PUN BOLEH 


Follow Me @ www.twitter.com/viruspadu
www.facebook.com/viruspadu

3 komen[s]:

abadirazila said... [Reply to Comments]

Hehehhe nk belajar tenik2 kameralah,boleh ker??hehehhe

lily lotus said... [Reply to Comments]

ahak ahak jugak :D silalah redha yg anak2 vp kuat melaram ikut omaknya :P

Fatin Farhana Binti Ramli said... [Reply to Comments]

amboi .. maknye meletop anaknye pun pop pop pop la ..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^