Follow Viruspadu

Sunday, June 17, 2012

Anoi

"mama, tadi kita pegi kedai, pastu bagi makan ikan, patu kita main kat taman. Anoi ceronok cangat"

Hehehe alahai anoi comel nya ckp mcm tu

"yelah hari ni kan besday anoi, mestilah nak buat anoi seronok"

.....

"mama, buai la anoi laju2 lagi, anoi dah pegang kuat2 ni"
"taknaklah, hari tu anoi jatuh kan masa mama pesan pegang kuat2. Mama dah takut dah"
"tapiiiiiiii... Mama tak boleh marahkan anoi tau"

Hahahaha... Yelah yelah besday girl hehehe


1 komen[s]:

A.I said... [Reply to Comments]

Anoi tomei cidik! ^______^

(comel cerdik) - siap translate bagai.







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^