Follow Viruspadu

Friday, June 08, 2012

Kasut Itu


Sepahnya kasut dia :p
Saya pakai kasut, pastu bila sampai rumah saya keluar kereta kaki ayam je. Pastu esoknya ulang lagi perkara yang sama hehehe. Ini kereta ke rak kasut? (kata badang dalam hati beliau hehehe)

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

TAK TAHU NAK KOMEN APA? TAKPE... LIKE AJE PUN BOLEH 


Follow Me @ www.twitter.com/viruspadu
www.facebook.com/viruspadu

2 komen[s]:

Ibu ADAM AIDIL ALIF said... [Reply to Comments]

Women and shoes... Mana boley pisahhhh.... Bagai isi dan kuku gitewww...

Hidayah Bach said... [Reply to Comments]

wahahahaha...

sebagai silent readers yang setia,
saya terpaksa belot untuk entry ini..
tak boleh tahan nak mengomen..

agak-agak memang kita orang perempuan yg banyak kasut macam nih la yer gayanya..

kat dalam boot ada tak..?

haha..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^