Follow Viruspadu

Sunday, June 17, 2012

Sarapan

Macam biasa pagi ni kitorang siap-siap nak pegi sarapan. Dan biasalah budak2 dua orang ni dah terbiasa kalau sarapan je nak gi main kat taman. Nampak je kelibat taman semua dah macam x sabar sangat dah

"ok dah sampai, pakai kasut, kita nak g sarapannnnnn" ~ kata badang dengan girangnya

"hurm laparnya mama ni" ~ kata mama tomomi hikhik

Dan kelibut lah 3 perempuan dalam kereta ni cari kasut nak pakai hehehe.

Pastu saya dengar anoi bisik kat nisa

"tapi anoi tak lapar la kakak"
"takpe anoi, kita buat-buat lapar je"

Hahahaha giler kelakar

Saya gelak dlm hati je pastu buat2 tak dengar hahaha. Sabo je la budak dua orang ni.

Tak sabar lew tewwwww

3 komen[s]:

Ana Lyana said... [Reply to Comments]

sangat comella kakak..:)

Reena Kamarudin said... [Reply to Comments]

hahaha. sangat kelaka anoi dan nisa

strawberi said... [Reply to Comments]

hehe..punyala nak menjaga hati maknya..sanggup berlakon..bagus btol la anoi ngan nisa nih







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^