Follow Viruspadu

Sunday, July 08, 2012

Cik Juru Kamera An-Nisa Abriza

Hari ni saya dah sampai ke pantai timur nak bercuti di tepian pantai. Kitorang gerak malam tadi dari seremban. Ntah berapa kali berhenti saya pun tak tahu sbb saya elok je tido kekeke. Sekarang tengah tunggu bot dan sementara tu si nisa asah skill snap gambar pakai kamera papa dia. Pakai manual ok tapi gambar maveles. Takyah gi kursus hahaha. Tercabar papa kau.

Mana bot ni. Tak sabar....
Heeeeeeee

3 komen[s]:

Puan Nad said... [Reply to Comments]

macam nak ke pulau redang je nih. welcome to terengganu...

CT said... [Reply to Comments]

alahai comelnya anak dara tuh guna dslr...hihihi

Boni JLL3 said... [Reply to Comments]

wah!!! kecik2 dah ada bakat jadi photographer ni.hehehe







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^