Follow Viruspadu

Wednesday, July 04, 2012

Cute sungguh

Saya sekarang dalam kereta menuju ke rumah mertua. Pagi tadi badang hantar budak2 kat sana sebab budak2 rikues nak balik rumah nenek. So ni nak gi jemput la ni ha.

Ehem... Nampak portable charger saya yang baru. Beli lama dah. Tapi baru dapat hehe. Saya beli kat milkadeal. Biasalah lepas beli kena tunggu sikit. Ramai je tanya saya, lepas beli kat situ nak buat apa. Saya jawab. Lepas tu sila tunggu hehe. Anggarkan dlm 3-4 minggu jugak la dorang nak pos. Kalau lg cepat lagi bagus la. biasanya ada tulis berapa lama. Kalau tak dapat2 jgk barang yang korang beli, korang emel aje kat orang yg jual tu. tanya. Senang je kan.

Lepas ni takyah nak risau2 kalau keluar outstation nak cari plug nak cocok sebab nak charge fon. Lalala. Suke gile. Hikhik.

Sebelum ni saya memang ada jugak jenjalan cari portable charger, tapi semuanya yang biasa2 tu. takde yang comel2 hehehe. So biasa saya tengok dan blah je. Tak beli pun. Hehehe.

Ahhh sukenya dapat yang comel ni.

Sukeee...

Aduh lapar la plak. Nak makan apa ek?

2 komen[s]:

Orked said... [Reply to Comments]

comel la..pinjam bole? heheh...

cikbintang said... [Reply to Comments]

comelnye..nk crik gak ler..bb mmg cpt abes bateri lg2 kalau slalo guna ahaha







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^