Follow Viruspadu

Thursday, July 12, 2012

Khamis - Ahad


Baru balik dari Redang, Terengganu.

Dan saya akan ke Penang hari ni.

Entry Sarawak pun belum up lagi kan.

Aduh penatnya. Harap saya ada kuasa SUPERMAK sekarang. 
zup zap zup zap ... cea cea berangan tengah lari laju HAHA

Ok dah babai. Nak pegi sekarang. 
Kita jumpa kat Penang.

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

TAK TAHU NAK KOMEN APA? TAKPE... LIKE AJE PUN BOLEH 


Follow Me @ www.twitter.com/viruspadu
www.facebook.com/viruspadu

7 komen[s]:

Lyaa Suriany said... [Reply to Comments]

wah syok nya travel.

Myvitrd said... [Reply to Comments]

wah seronoklah ye.. banyak jalan.. banyak pengalaman. luas pemandangan.. :-)

A.I said... [Reply to Comments]

Apesal mcm pelik je rupa kau jemah? dah mcm si sepet lak aku tgk..

Mooniqueen said... [Reply to Comments]

Wahhh bestnya....

Ardini Humaira said... [Reply to Comments]

gi leklok taw :)

Boni JLL3 said... [Reply to Comments]

wah.. merata2 awak berjalan ye? hehe

Mummy Iswatie said... [Reply to Comments]

tolong mkn nasi kandaq yer







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^