Follow Viruspadu

Sunday, July 01, 2012

Kus semangat

Saya baru balik dari MAHA dan berasa MAHA letih jugak ni. Almaklumlah budak berdua ni baik sangat kan hehe.

Masuk2 rumah. Letak beg. On tv. Bukak 393 dan terfikir nak makan samting.

Dannnnnnnnnn....


.

.

.


Bertuah punya nisa

Ipad mama ko simpan dalam petiais!!!!!!


7 komen[s]:

Natasha said... [Reply to Comments]

huhuhu
sungguh terlebih kreatif sampai i pad letak dalam fridge
hehe
(=

mamacayang said... [Reply to Comments]

karenah anak2 mmg mcm2...klakar plk ipad letak dlm petiais

Nur Qaseh said... [Reply to Comments]

hahaha..sy selalu kena..ilang brg, dok dlm peti..kekadang belalang pon diorg awet kat situ

Erin-Ibu Marsya Qistina + Marissa Qaisara said... [Reply to Comments]

dapat selamat tak? hehe :D mcm2 je budak2 ni kan..kreatif dan inovatif sgt hehe :D

Reena said... [Reply to Comments]

lawaknye.. bg ipad tahan lame tu kekdahnye kak..kekeke

A.I said... [Reply to Comments]

Lawak giler beb!!

~♥ iella ♥~ said... [Reply to Comments]

budak budak tue guna ipad smpai panas kot..tue yg diorng letak dlm peti ais..bg sejuk..hehe. Lawak.







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^