Follow Viruspadu

Friday, July 20, 2012

Menjahit dalam bas

Pagi yang hening.

Dan jam dah agak lewat jugak. Erm dah pukul 5.43 pagi. Saya dah bersiap2 nak keluar rumah dan mencari kasut yang sesuai utk di pakai. Pandang bawah sekali ternampak....

What
What
What

Koyak!!!

Alamak

Besar jugak, jelas jugak.

Deng!!!

Nak tukar baju dan tak dan dah. Abis tu takkan ko nak pakai baju koyak. Seksi awwww awww awwww

So nak taknak terpaksa la amik jarum dan benang. Dan menjahit la kitew di dalam bas.

Lalu sembang dengan kakak sebeleh

"kalau orang tua2 dulu tak bg jahit mcm ni"
"a ah kan kak hehehe... Tapi tu la, takkan nak tanggal baju dalam bas"

Kekekeke...

Yg peliknya apsal masa iron baju tak perasan koyak hekkkkk... Agak pelik disitewww


4 komen[s]:

Erin-Ibu Marsya Qistina + Marissa Qaisara said... [Reply to Comments]

kalau tak sempat jahit, pin dgn safety pin dulu dari sebelah dlm baju utk sementara...
pun boleh :)

Ibu ADAM AIDIL ALIF said... [Reply to Comments]

Ikutkan tak baek kan jahit baju atas badan sendrikk??? Tapi tak kesah la khennn... daruratsss gitewww... Hey!!! Same-same la kitaaa.. Namapon pompuan khenn. Tak sah akalu tak bwk sewing kit sama... Kerrllaass!!!

Eliss Mie said... [Reply to Comments]

jangan tercucuk badan sudah ! orang2 tua dia nasihat pelik2, maksud tak sampai. kita yang kena fikir :p

selamat berpuasa !

.:mUnies:. said... [Reply to Comments]

yup..org tua kate xbaik menjahit pada pakaian yg sedang dipakai..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^