Follow Viruspadu

Saturday, August 18, 2012

Sahur

Semalam badang ada la cadangkan nak sahur mekdonel. Almaklumlah dah malam last kan. Nak jugak merasa sahur kat luar. Tahun lepas pun ada sekali sahur kat mekdi. Tapi masa tu suasana genting dan tegang hahaha sebab budak2 meragam ngantuk nangis2 nak tido hahaha. Yelah dorang kecik nau lagi dulu. Makpak plak sibuk nak bawak keluar kan. Merasalah suasana macam tu. Nak sangat kan. Hahahaha.

So dlm kul 330 tadi badang kejut saya bangun. Saya liat betul kalau dah tido nak bangun ni kennn. Memang tak la kan. Badang offer nak beli tapau je. Saya ok je. Siap order dabelcisbeger segala.

Tetiba si nisa bangun lak dia. Eksaited nak pegi mekdi. Nisa siap kacau adik dia suh bangun. Hahahaha. Saiko minah ni. Nak taknak mama kena jugak la bgn2 siap.

So sahur mekdi la kita. Esok takde dah sahur. Tunggu tahun depan plak. Saya pasti rindukan saat ini :)






0 komen[s]:







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^