Follow Viruspadu

Thursday, September 27, 2012

Pagi itu di segamat

Malam sebelum tido semua dah pesan-pesan bangun awal sebab kena keluar awal sebab nak pegi sarapan dulu sebelum pegi masjid. Nikahnya kul 10 pagi. Dalam mesyuarat wasap ritu pun dah diskas pasal kena bangun awal.

Malam tu jugak nisa dengan anoi menangis tak henti-henti. Anoi memang dah tahu dah. Kalau tido bukan dekat rumah atau dengan kata lain tempat yang dia rasa asing memang dia akan menangis sebelum tido paling kejap pun sejam. Phewwwwwwww.

Malam tu jugak nak di jadikan cerita nisa mengigau berjalan turun dari kerusi lalu terhantuk kat bucu meja. lalu menangis dengan kuat sekali.

Boleh bayangkan keadaan itu?

Bergegar banglo mewah tu HAHAHA. So kitorang pun sebab rasa kesian orang lain tak boleh tido. Terus masuk dalam kereta. Tidokan budak2 dalam kereta dulu. Pasangkan ekon semua. Bila dah ok sikit baru masuk rumah semula. Bila la anoi nak besar ni hehe :p

Badang bangun terpaling awal. 5 lebih kot. Pastu berkicau sebelah telinga saya suh bangun siap hehehe. Saya pulak lepas tu jadi speaker pecah la gerak yang lain-lain bangun. Pakej dengan membebel sekali dengan anak-anak buah secara tak pasal-pasal HAHAHA. Nasib la uolsss.

"bangun... korang tu kalau bersiap cepat takpe jugak, mandi pun dah berejam... bla bla"

HAHAHA... nasib...

Sementara tunggu yang lain siap. Ini kan hobi keluarga saya hikhik. Snap gambar disini sana. Pastu update instagram kennnnnnn. Ini kaklong ika, anak buah sulung saya. Dah belajar kolej dah uols. Besar dah kan. Cantik pulak tu.

Cubaan buat muka kurus :p

Anoi dengan inainya

Kaklang dengan anak bujang dia, ajoi.

Kitorang lepak makan al mashur. Kitorang kan ramai. Satu kedai makan tu keluarga noh je.
Sepet dan pengantin.

Pasangan romantik abad ini. Balang dan kaklang

Seorang order sama, teh tarik dengan roti canai. Nasib sedap dan servis cepat. Bagusssssss

geng anak dara dengan warden dia hujung sekali HAHA

yang lahir tahun 80 :p

saya dengan kakde

uteh ni boleh di katakan geng saya dari kecik. semorang adik beradik la tahu macam mana rapat saya dengan dia. selalu kongsi cerita dengan dia macam-macam. tentang perasaan, tentang tak puas hati. Eh macam2 sangat la. tetiba dia kawen kan. rasa lain macam plak dia nak kawen kan. selalu rasa dia kecik lagi :p

sambung lagi nanti

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

TAK TAHU NAK KOMEN APA? TAKPE... LIKE AJE PUN BOLEH 


Follow Me @ www.twitter.com/viruspadu
www.facebook.com/viruspadu

0 komen[s]:







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^