Follow Viruspadu

Sunday, October 21, 2012

ATM

Korang tengok ke bola semalam?

Konfem la tengok kennnnnnnnnnn... Saya rasa saya takyah tengok pun takpe. Tengok timeline kat fesbuk pun dah boleh agak dah mcm mana dia punya meriah hikhik.

Dah lama jugak saya tak tengok bola. Saya kan penakut. Pastu kadang tak boleh terima kekalahan hehehe. Bila dah tahu kalah takpe. Tapi nak hadap kalah tu saya tak sanggup HAHA.

Semalam saya tengok 801, 15 minit pertama je. Terus naik bilik sebab tak sanggup dah. Yang pertama tak sanggup tgk depa main sengit sangat, tak sempat nak bernafas rasanya. Tapi paling tak sanggup dengar pengulas tu mengulas rancangan. Aduhhhhhhhhh stress makcik! Apakah punya ulasan macam tu. Rasa macam nak suruh pengadil bg kad merah kat pengulas je HAHAHA...

Apakah dok ulang2, faktor umur??? Padang berat??? Kertas final??

HAHAHA... over kakjem... Orang tengok bola. Komen bola. Ko komen pengulas kannn... Bijak!

Pastu lepas dah gol 2-2 saya tengok balik sesorang kat bawah. Badang ngan anak-anak semua dah tido dah. Semangat ni sorang2 melompat2 menjerit dalam rumah kan. Satu taman ni tersiksa dengan kakjem ko ni menjerit, suara dah la halussss kahhhhhhhhhhhhh...

"papa taknak tengok bola ke? nak tido dah ke?"
"takpelah, papa baca paper je la esok"

ceh lagi senang laki ku itu :p

Saya sokong ATM la malam tadi.

Tapi ATM kalah kan. Takpe kalah 2-3 je. Takpe. Kalah bermaruah.

Lagipun Kelantan memeng terer malam tadi. Kelantan menang pun bermaruah jugak. HEBAT

Ini rasanya pestaim saya puas hati tengok bola sebab semua main sungguh2 sampai habis. Walaupun saya tengok sikit2 sebab taknak sakit jantung :p .Korang memang terbaik lah.

Malam tadi siap saya wasap, kalau ATM memang, esok saya nak sarapan nasi lemak HAHAHA... tapi sebab ATM kalah saya terpaksa sarapan 2 bungkus nasi lemak... HAHA alasannnn makan banyak kannn

TAHNIAH KELANTAN.





Follow Kak Jemah viruspadu.blogspot.com

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

TAK TAHU NAK KOMEN APA? TAKPE... LIKE AJE PUN BOLEH 


Follow Me @ www.twitter.com/viruspadu
www.facebook.com/viruspadu

0 komen[s]:







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^