Follow Viruspadu

Tuesday, October 23, 2012

Kerap Makan Malam

Malam tadi,

Lepas saya menghapdet belog sebab nisa suruh saya rehat2 dalam bilik keekekeke... Mencik :p Teringat yang kereta tak isi minyak lagi. Sebab saya nak bawak kereta ke pejabat. Sebab saya ada kelas mandarin dan habis lewat. Sebab kalau balik lewat abang SKS tak tunggu. Sebab tu saya kena bawak kereta. :p Sebab saya tak berapa pandai isi minyak sendiri. Sebab tu Badang kena bawak jugak. HEHEHE

Memula Badang nak gi sesorang isi minyak. Tetiba dia ajak gi sesama plak. Lepas tu nak ajak ngeteh sekali.

Sejak anak dah beso sikit ni, aci la gi ngeteh malam. Kalau dulu jangan le harap nak keluar malam ngeteh kan.

Tapi bahaya ok. Berat saya dah best tak boleh blah. Sebab kerap sangat makan malam dan mengeteh kannnn. Kelmarin pegi rumah kakcik ada penimbang elektronik tu. Sekali berat saya naik menjadi 61.5kg. Apakah kegilaan ini. #nanges

Tergelak bagai nak rak la si ceera. Kerana beliau baru habis pantang dan berat beliau dah 50kg dah. Tetiba saya yang x beranak ni berat dah 61.5kg kannnnnnnn. Bahagia sangat ke hape kakjemmmmmmmmmm :)

"andak mengandung la andak" ~ ceera suka ckp mcm ni kalau saya nak kurangkan berat badan HAHAHA

Sebab bila saya mengandung berat saya turun sampai 49kg ... cisssssssssssss...

Semalam isi penuh kereta... Range 444km jam 10:27 malam.


Ngeteh, tetiba nisa lapar plak dia. Padahal baru je makan mekdi. Banyak melompat gunakan tenaga bebudak ni. Sebab tu la lapar... Takpe, mama suka je korang makan.

Poms Pemberat 61.5kg. Ahhh stressssss 
 
 Shawl kegemaran :p







 #OOTD si tembs. Kena snap dari atas baru nampak kuwus :p
Pakai pin bunga pink hadiah dari marina hunny :)





Follow Kak Jemah viruspadu.blogspot.com

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

TAK TAHU NAK KOMEN APA? TAKPE... LIKE AJE PUN BOLEH 


Follow Me @ www.twitter.com/viruspadu
www.facebook.com/viruspadu

0 komen[s]:







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^