Thursday, January 17, 2013

Kakak!


Anoi: papa.. Kakak kesatu pukul adik
Nisa: ayah.. Kakak kedua yg buat dulu!




Follow Kak Jemah viruspadu.blogspot.com

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

TAK TAHU NAK KOMEN APA? TAKPE... LIKE AJE PUN BOLEH 


Follow Me @ www.twitter.com/viruspadu
www.facebook.com/viruspadu

8 komen[s]:

aSmiDar said... [Reply to Comments]

Haha..nnt tambah plak kakak ke3

Tia said... [Reply to Comments]

ermmm.... nak ada adik lah nie?
kalau ye...congrats Cik Mah!!!!

RieNa said... [Reply to Comments]

ohoiii apa yg kelakar sgt bdk2 ni. boleh pulak kakak kesatu kakak kedua. nampak sgt nak adik adik adik tu.hahaha

sorg panggil papa sorg panggil ayah. alahaiiiii suka2 je kan bdk2 ni.

kolakolakila said... [Reply to Comments]

tu nama dia hint hint nak adik la tu..... kkekekekekeke

Love Razila said... [Reply to Comments]

KAKAKA...kak kesatu, adoi pestime dengar and baca ni...ingatkan salah baca or salah eja...2x repeat baru paham. hikhikhik..

~masalifah~ aka Yong said... [Reply to Comments]

dah lama tak jenguk beloh kak jem. apsal view senget ke kanan? hehe

LABUCHEE said... [Reply to Comments]

ahahhahaaaa.. Kak Jem, dua2 nak jd kakakkk ni.. camnoo camnoo...ahaaha

LABUCHEE said... [Reply to Comments]
This comment has been removed by the author.
Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^